WAŻNE!!!
SEKRETARIAT BĘDZIE NIECZYNNY DO 21 LUTEGO 2018 ROKU. WSZYSTKIE PILNE SPRAWY PROSIMY ZGŁASZAĆ W POKOJU DYREKCJI.

plastyka

rysunek nastolatki

rysunek młodzież

ceramika

muzyka

taniec

teatr

angielski

humanistyczne

komputery

szkolne

śfmt

rekrutacja

konkursy

galerie

Kategoria klas III-V
I miejsce- Amelia Tarczyńska, Społeczna Szkoła Podstawowa nr 2 STO im.Polskich Matematyków Zwycięzców Enigmy, ul. Dziatwy 6

II miejsce- Andrzej Jęczmiński, Szkoła Podstawowa nr 312 im. Ewy Szelburg- Zarembiny, ul. Umińskiego 12
III miejsce- Magdalena Dempich, Społeczna Szkoła Podstawowa nr 2 STO im. Polskich Matematyków Zwycięzców Enigmy, ul. Dziatwy 6
III miejsce- Katarzyna Małachowska, Szkoła Podsawowa nr 312 im. Ewy Szelburg- Zarembiny, ul. Umińskiego 12

NAGRODY
1.     Aleksandra Broniek
2.     Marianna Hincz
3.     Pola Jankowska
4.     Weronika Kałużyńska
5.     Hanna Skołożyńska
6.     Kamila Stępień
7.     Apolonia Szatkowska
8.     Dominik Tomasiuk
9.     Maxymilian Tulimowski
10.   Pola Tyszkiewicz

„Ręcznego pisania nic nie jest w stanie zastąpić. Pisanie piórem nie tylko pobudza wyobraźnię i wyrabia charakter, ale sprzyja ogólnemu rozwojowi młodych osób. Z wielu badań naukowych i obserwacji wynika, że pisanie odręczne, szczególnie pisanie piórem wiecznym, przekłada się wprost na nasze życiowe sukcesy. Ci, którzy pracują nad swoim charakterem pisma, wzmacniają umiejętność koncentracji, są bardziej kreatywni, kształtują swoją samodyscyplinę, cierpliwość, pracowitość”.

Źródło: www.ladnepisanie.pl „O Kampanii Pisania Piórem”

Attachments:
Download this file (METRYCZKA.doc)Karta zgłoszenia[ ]10 kB

Celem konkursu jest:

  • zachęcenie do czytania książek i poznawania ilustracji,
  • zainspirowanie do tworzenia własnych prac plastycznych w oparciu o literaturę,
  • kształtowanie postaw otwartych na bogactwo dziedzictwa innych kultur,
  • rozwijanie wyobraźni,
  • kształtowanie poczucia estetyki.

Od wybrzeża Morza Północnego i Bałtyku przez pojezierza oraz niziny po góry Schwarzwaldu i Alpy, Niemcy zachwycają bogactwem
i różnorodnością swoich krajobrazów. Piękno natury, bogate w zabytki i przepełnione kulturowym dziedzictwem miasta, rozsiane po landach wspaniałe zamki i pałace – czynią naszego sąsiada jednym z najchętniej odwiedzanych krajów świata. A jak widzą Niemcy młodzi ludzie? Zachęcamy uczniów do spojrzenia na ten kraj i ukazania jego piękna. Mamy nadzieję, że uczestnictwo w konkursie zainspiruje dzieci i młodzież do zapoznania się z pięknem niemieckich krajobrazów i własnych interpretacji tematu.

Cele konkursu

  • rozwijanie umiejętności dostrzegania piękna przyrody w jej nieskażonym stanie,
  • uświadomienie łączności człowieka z naturą oraz faktu, że jesteśmy takim samym elementem środowiska jak zwierzęta i rośliny,
  • dostrzeżenie potrzeby szczególnej uwagi i dbałości o przyrodę ze względu na zagrożenia cywilizacyjne.

Cele konkursu

  • kształtowanie kultury czytelniczej,
  • pobudzanie wyobraźni dzieci i młodzieży oraz zachęcanie do podejmowania prób samodzielnej twórczości literackiej, ilustratorskiej i edytorskiej.

Cele konkursu:

  • tworzenie trwałej więzi z regionem, w którym młodzi ludzie mieszkają,
  • budzenie zainteresowania problemami, historią i współczesnością „małej” i „dużej” Ojczyzny oraz Wspólnoty Europejskiej,
  • wdrażanie do umiejętnego tworzenia komunikatów medialnych,
  • kształtowanie postaw patriotycznych i proeuropejskich młodzieży,
  • doskonalenie umiejętności informatyczno - multimedialnych uczniów,
  • kształcenie wyobraźni, indywidualizmu, artystycznej kreatywności, rozwijanie talentów.