WAŻNE!!!
DNIA 30 KWIETNIA 2018 r. (PONIEDZIAŁEK) PLACÓWKA DLA INTERESANTÓW OTWARTA JEST W GODZ. 8.00 - 16.00.
W DNIACH: 30 KWIETNIA - 4 MAJA 2018 r. ZAJĘCIA POPOŁUDNIOWE W MDK "MURANÓW" SĄ ODWOŁANE.
ZAJRZYJ DO ZAKŁADKI "REKRUTACJA" - WAŻNE INFORMACJE. 10 MAJA OD GODZ. 12.00 RUSZA I ETAP REKRUTACJI !!!

plastyka

rysunek nastolatki

rysunek młodzież

ceramika

muzyka

taniec

teatr

angielski

humanistyczne

komputery

szkolne

śfmt

rekrutacja

konkursy

galerie

Cele konkursu:

  • tworzenie trwałej więzi z regionem, w którym młodzi ludzie mieszkają,
  • budzenie zainteresowania problemami, historią i współczesnością „małej” i „dużej” Ojczyzny oraz Wspólnoty Europejskiej,
  • wdrażanie do umiejętnego tworzenia komunikatów medialnych,
  • kształtowanie postaw patriotycznych i proeuropejskich młodzieży,
  • doskonalenie umiejętności informatyczno - multimedialnych uczniów,
  • kształcenie wyobraźni, indywidualizmu, artystycznej kreatywności, rozwijanie talentów.

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami konkursu plastycznego organizowanego w ramach VIII edycji projektu edukacyjno - kulturowego 2017/2018 pt."Nie ma muru na Muranowie". Plik z protokołem i informacjami na temat finału znajduje się w załączniku. Gratulujemy laureatom i dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu oraz ich artystycznym opiekunom.

Attachments:
Download this file (wyniki konkursu plastycznego.pdf)wyniki konkursu plastycznego.pdf[ ]52 kB

Kategoria klas III-V
I miejsce- Amelia Tarczyńska, Społeczna Szkoła Podstawowa nr 2 STO im.Polskich Matematyków Zwycięzców Enigmy, ul. Dziatwy 6

II miejsce- Antoni Jęczmiński, Szkoła Podstawowa nr 312 im. Ewy Szelburg- Zarembiny, ul. Umińskiego 12
III miejsce- Magdalena Dempich, Społeczna Szkoła Podstawowa nr 2 STO im. Polskich Matematyków Zwycięzców Enigmy, ul. Dziatwy 6
III miejsce- Katarzyna Małachowska, Szkoła Podsawowa nr 312 im. Ewy Szelburg- Zarembiny, ul. Umińskiego 12

Od wybrzeża Morza Północnego i Bałtyku przez pojezierza oraz niziny po góry Schwarzwaldu i Alpy, Niemcy zachwycają bogactwem
i różnorodnością swoich krajobrazów. Piękno natury, bogate w zabytki i przepełnione kulturowym dziedzictwem miasta, rozsiane po landach wspaniałe zamki i pałace – czynią naszego sąsiada jednym z najchętniej odwiedzanych krajów świata. A jak widzą Niemcy młodzi ludzie? Zachęcamy uczniów do spojrzenia na ten kraj i ukazania jego piękna. Mamy nadzieję, że uczestnictwo w konkursie zainspiruje dzieci i młodzież do zapoznania się z pięknem niemieckich krajobrazów i własnych interpretacji tematu.

NAGRODY
1.     Aleksandra Broniek
2.     Marianna Hincz
3.     Pola Jankowska
4.     Weronika Kałużyńska
5.     Hanna Skołożyńska
6.     Kamila Stępień
7.     Apolonia Szatkowska
8.     Dominik Tomasiuk
9.     Maxymilian Tulimowski
10.   Pola Tyszkiewicz

„Ręcznego pisania nic nie jest w stanie zastąpić. Pisanie piórem nie tylko pobudza wyobraźnię i wyrabia charakter, ale sprzyja ogólnemu rozwojowi młodych osób. Z wielu badań naukowych i obserwacji wynika, że pisanie odręczne, szczególnie pisanie piórem wiecznym, przekłada się wprost na nasze życiowe sukcesy. Ci, którzy pracują nad swoim charakterem pisma, wzmacniają umiejętność koncentracji, są bardziej kreatywni, kształtują swoją samodyscyplinę, cierpliwość, pracowitość”.

Źródło: www.ladnepisanie.pl „O Kampanii Pisania Piórem”

Attachments:
Download this file (METRYCZKA.doc)Karta zgłoszenia[ ]10 kB

Celem konkursu jest:

  • zachęcenie do czytania książek i poznawania ilustracji,
  • zainspirowanie do tworzenia własnych prac plastycznych w oparciu o literaturę,
  • kształtowanie postaw otwartych na bogactwo dziedzictwa innych kultur,
  • rozwijanie wyobraźni,
  • kształtowanie poczucia estetyki.

Cele konkursu

  • rozwijanie umiejętności dostrzegania piękna przyrody w jej nieskażonym stanie,
  • uświadomienie łączności człowieka z naturą oraz faktu, że jesteśmy takim samym elementem środowiska jak zwierzęta i rośliny,
  • dostrzeżenie potrzeby szczególnej uwagi i dbałości o przyrodę ze względu na zagrożenia cywilizacyjne.

Cele konkursu

  • kształtowanie kultury czytelniczej,
  • pobudzanie wyobraźni dzieci i młodzieży oraz zachęcanie do podejmowania prób samodzielnej twórczości literackiej, ilustratorskiej i edytorskiej.