WAŻNE!!!
Zapisy na warsztaty dla klas - 8 września (sobota); 11.00-12.30. Zapraszamy serdecznie Nauczycieli. Zapisy telefoniczne od 27 sierpnia.
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH W MDK "MURANÓW" - kontakt: iod@mos3.pl
Prosimy o zapoznanie się się z treścią znowelizowanego STATUTU MDK "MURANÓW" (zakładka MDK/Dokumenty)
UWAGA !!! II ETAP REKRUTACJI – od 23 sierpnia od godziny 12.00 do 27 sierpnia do godziny 16.00 - przyjmowanie wniosków od kandydatów
Współpracujemy z PORADNIĄ PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNĄ NR 12 przy ul. Dzielnej 1A (szczegóły w zakładce MDK/WSPÓŁPRACA)

  

  

  

  

  

A- A A+

plastyka

rysunek nastolatki

rysunek młodzież

ceramika

muzyka

taniec

teatr

angielski

humanistyczne

komputery

szkolne

śfmt

rekrutacja

konkursy

galerie

I. Postanowienia ogólne
Samorząd Uczestników Zajęć działa na podstawie Ustawy o Systemie oświaty, statutu placówki i niniejszego regulaminu.
Organem Samorządu Uczestników Zajęć jest: zarząd samorządu, zwany dalej „zarządem”.
Zarząd tworzą: przewodniczący, wiceprzewodniczący i członkowie.
Kadencja zarządu trwa 1 rok.

II. Wybory do zarządu
Wybory do zarządu Samorządu Uczestników Zajęć przeprowadzane są w październiku.
Wybory zarządu są powszechne, równe, tajne lub jawne.
Zarząd wybiera ze swojego grona przewodniczącego i wiceprzewodniczącego.

III. Kompetencje Samorządu i władz zarządu
Samorząd może przedstawiać Radzie Pedagogicznej placówki, Radzie Rodziców oraz dyrektorowi wnioski i opinie we wszystkich sprawach placówki, w szczególności dotyczących realizacji podstawowych praw wychowanków, takich jak:

  • prawo do zapoznawania się z programami obowiązującymi w placówce, tj.: rocznym programem pracy, programem wychowawczym i programem profilaktyki uzależnień i agresji,
  • prawo zgłaszania propozycji dotyczących działalności kulturalnej oraz rozrywkowej zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami organizacyjnymi placówki w porozumieniu z dyrektorem,
  • przewodniczący zarządu organizuje pracę zarządu, współprowadzi wraz z opiekunem Samorządu posiedzenia i jest reprezentantem samorządu na zewnątrz,
  • zastępca przejmuje obowiązki przewodniczącego w czasie jego nieobecności,
  • przewodniczący zarządu, za pośrednictwem opiekuna Samorządu, ma prawo zgłaszać propozycje dotyczące dofinansowania inicjatyw Samorządu podejmowanych na rzecz uczestników zajęć popołudniowych do dyrekcji.

IV. Posiedzenia zarządu
Posiedzenia zarządu odbywają się nie rzadziej niż raz na trzy miesiące.
Posiedzenia zarządu zwoływane są w każdym czasie z inicjatywy przewodniczącego lub opiekuna Samorządu oraz na wniosek dyrektora placówki, Rady Pedagogicznej i Rady Rodziców.
W posiedzeniach zarządu może brać udział z głosem doradczym dyrektor placówki lub inne osoby zaproszone przez przewodniczącego za zgodą lub na wniosek zarządu.

V. Tryb podejmowania uchwał
Uchwały zarządu podejmowane są zwykłą większością głosów.
Opiekun Samorządu uczestniczy w posiedzeniach zarządu na prawach członka zarządu.

VI. Prawa i obowiązki członków zarządu
Członkowie zarządu mają prawo wypowiadania własnych opinii na każdy, omawiany temat.
Członkowie mają prawo do głosowania na równych prawach, we wszystkich decyzjach podejmowanych przez zarząd.
Członkowie zarządu mają obowiązek aktywnego uczestniczenia w pracach zarządu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem uchwalenia 17 grudnia 2015 r.