WAŻNE!!!
ZAPRASZAMY NAUCZYCIELI DO UDZIAŁU W GIEŁDZIE OFERT NASZYCH WARSZTATÓW DLA SZKÓŁ - 11 WRZEŚNIA 2021 (SOBOTA), W GODZ.: 11-13.
GODZINY PRACY SEKRETARIATU W CZASIE WAKACJI: PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK, W GODZ.: 8.00-16.00.
ZAJĘCIA PLASTYCZNE W RAMACH AKCJI "LATO W MIEŚCIE" Z P. ELŻBIETĄ KOSSAKOWSKĄ SĄ ODWOŁANE.
OD DNIA 21 CZERWCA (PONIEDZIAŁEK) ZAPRASZAMY LAUREATÓW KONKURSU "WYDAJEMY WŁASNĄ KSIĄŻKĘ" PO ODBIÓR NAGRÓD I DYPLOMÓW.
Informacje dot. Scentralizowanego Funduszu Socjalnego zamieszczone są w zakładce: MDK/DOKUMENTY
ROK 2021 OGŁOSZONY ROKIEM CYPRIANA KAMILA NORWIDA
XV. LECIE ŚFMT - ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA FILMU OKOLICZNOŚCIOWEGO
Wyniki konkursów: recytatorskiego, literackiego, plastycznego i teatralnego - organizowanych w ramach ŚFMT 2020/2021 - zamieszczone są w zakładce: ŚFM
Deklaracja dostępności serwisu MDK Muranów w Warszawie zamieszczona jest w zakładkach: AKTUALNOŚCI, MDK/DOKUMENTY i WSPÓŁPRACA oraz na stronie BIP.
AKTUALNA PROCEDURA WEWNĘTRZNA ORGANIZACJI PRACY W MDK-u W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM ZAKAŻENIEM WIRUSEM SARS-CoV-2 (w zakł.:RADA RODZICÓW i MDK/DOKUMENTY).
Od dnia 25 sierpnia 2021 r. będziemy prowadzić zapisy telefoniczne na zajęcia warsztatowe dla grup szkolnych w roku 2021/22.
ADRES NA STRONĘ LOGOWANIA DLA KANDYDATÓW NA ZAJĘCIA W ROKU SZKOLNYM 2020/21: https://warszawa-pozaszkolne.pzo.edu.pl/
Zapraszamy do polubienia i odwiedzania naszej strony na facebooku: MDK "Muranów"
ADRESY INTERNETOWYCH PORTALI EDUKACYJNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY ZNAJDZIECIE W ZAKŁADCE "AKTUALNOŚCI"
CAŁODOBOWA BEZPŁATNA INFOLINIA DLA DZIECI, MŁODZIEŻY, RODZICÓW I PEDAGOGÓW: 800 080 222
BEZPIECZEŃSTWO NA TERENIE PLACÓWKI - WAŻNE INFORMACJE DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ I ICH OPIEKUNÓW W ZAKŁADCE "MDK/WSPÓŁPRACA"
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH W MDK "MURANÓW" - kontakt: iod@mos3.pl
STATUT MDK "MURANÓW" (zakładka MDK/Dokumenty).
Współpracujemy z PORADNIĄ PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNĄ NR 12 przy ul. Dzielnej 1A (szczegóły w zakładce MDK/WSPÓŁPRACA)

  

  

  

  

  

A- A A+

plastyka

rysunek nastolatki

rysunek młodzież

ceramika

muzyka

taniec

teatr

angielski

humanistyczne

komputery

szkolne

śfmt

rekrutacja

konkursy

galerie

 

SAMORZĄD UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ

W MŁODZIEŻOWYM DOMU KULTURY

„MURANÓW” w roku szkolnym 2020/2021

 

MAŁGORZATA JĘCZEŃ  - PRZEWODNICZĄCA

HANNA SKOŁOŻYŃSKA - WICEPRZEWODNICZĄCA

ALICJA ZAREMBA - WICEPRZEWODNICZĄCA

CZŁONKOWIE SAMORZĄDU:

DAGMARA BEDNAREK, ZOFIA KOZŁOWSKA, ZOFIA PIEŃKOWSKA, MARIIA POLOVIUK, JĘDRZEJ WITKOWSKI

 OPIEKUN SAMORZĄDU: PANI JOANNA OLEŚ

I. Postanowienia ogólne
Samorząd Uczestników Zajęć działa na podstawie Ustawy o Systemie oświaty, statutu placówki i niniejszego regulaminu.
Organem Samorządu Uczestników Zajęć jest: zarząd samorządu, zwany dalej „zarządem”.
Zarząd tworzą: przewodniczący, wiceprzewodniczący i członkowie.
Kadencja zarządu trwa 1 rok.

II. Wybory do zarządu
Wybory do zarządu Samorządu Uczestników Zajęć przeprowadzane są w październiku.
Wybory zarządu są powszechne, równe, tajne lub jawne.
Zarząd wybiera ze swojego grona przewodniczącego i wiceprzewodniczącego.

III. Kompetencje Samorządu i władz zarządu
Samorząd może przedstawiać Radzie Pedagogicznej placówki, Radzie Rodziców oraz dyrektorowi wnioski i opinie we wszystkich sprawach placówki, w szczególności dotyczących realizacji podstawowych praw wychowanków, takich jak:

  • prawo do zapoznawania się z programami obowiązującymi w placówce, tj.: rocznym programem pracy, programem wychowawczym i programem profilaktyki uzależnień i agresji,
  • prawo zgłaszania propozycji dotyczących działalności kulturalnej oraz rozrywkowej zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami organizacyjnymi placówki w porozumieniu z dyrektorem,
  • przewodniczący zarządu organizuje pracę zarządu, współprowadzi wraz z opiekunem Samorządu posiedzenia i jest reprezentantem samorządu na zewnątrz,
  • zastępca przejmuje obowiązki przewodniczącego w czasie jego nieobecności,
  • przewodniczący zarządu, za pośrednictwem opiekuna Samorządu, ma prawo zgłaszać propozycje dotyczące dofinansowania inicjatyw Samorządu podejmowanych na rzecz uczestników zajęć popołudniowych do dyrekcji.

IV. Posiedzenia zarządu
Posiedzenia zarządu odbywają się nie rzadziej niż raz na trzy miesiące.
Posiedzenia zarządu zwoływane są w każdym czasie z inicjatywy przewodniczącego lub opiekuna Samorządu oraz na wniosek dyrektora placówki, Rady Pedagogicznej i Rady Rodziców.
W posiedzeniach zarządu może brać udział z głosem doradczym dyrektor placówki lub inne osoby zaproszone przez przewodniczącego za zgodą lub na wniosek zarządu.

V. Tryb podejmowania uchwał
Uchwały zarządu podejmowane są zwykłą większością głosów.
Opiekun Samorządu uczestniczy w posiedzeniach zarządu na prawach członka zarządu.

VI. Prawa i obowiązki członków zarządu
Członkowie zarządu mają prawo wypowiadania własnych opinii na każdy, omawiany temat.
Członkowie mają prawo do głosowania na równych prawach, we wszystkich decyzjach podejmowanych przez zarząd.
Członkowie zarządu mają obowiązek aktywnego uczestniczenia w pracach zarządu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem uchwalenia 17 grudnia 2015 r.