REKRUTACJA NA ZAJĘCIA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

ADRES DO STRONY LOGOWANIA DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ: https://warszawa-pozaszkolne.pzo.edu.pl/vacatio-parents/main.action

(zasady rekrutacji w załączonym pliku)

ZAPRASZAMY DZIECI I MŁODZIEŻ DO ZAPISYWANIA SIĘ W SYSTEMIE REKRUTACJI NA ZAJĘCIA W MDK „MURANÓW” IM. C. K. NORWIDA (plan zajęć w załączonym pliku). Informacje dotyczące rekrutacji dostępne są na stronie Biura Edukacji m.st. Warszawy pod linkiem: https://edukacja.um.warszawa.pl/placowki-pozaszkolne.

PROSIMY O PRZESYŁANIE SKANÓW LUB ZDJĘĆ WYPEŁNIONYCH I PODPISANYCH DOKUMENTÓW DROGĄ ELEKTRONICZNĄ NA ADRES: mdkmur@eduwarszawa.pl. (PROSIMY ZWRACAĆ UWAGĘ PRZED PRZESŁANIEM DOKUMENTÓW NA ICH CZYTELNOŚĆ), lub o przekazywanie wersji papierowej bezpośrednio do sekretariatu placówki lub przekazanie pracownikowi portierni w zaklejonej kopercie, jeśli kandydat chce złożyć dokumenty poza godzinami pracy sekretariatu.

ETAPY REKRUTACJI WRAZ Z TERMINAMI

(harmonogram wszystkich etapów rekrutacji dla kandydatów w załączonym pliku) :

I ETAP REKRUTACJI NA ZAJĘCIA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 – tzw. ETAP KONTYNUACJI

ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 6-17 MAJA 2025 r. WAŻNE !!! Ten etap dotyczy kandydatów zapisanych na zajęcia w roku szkolnym 2024/2025, chcących kontynuować udział w tych samych lub bardzo podobnych zajęciach w roku szkolnym 2025/2026

  • 6 MAJA (WTOREK), GODZ. 12:00 – PUBLIKACJA OFERTY ZAJĘĆ NA ROK SZKOLNY 2025/2026 W SYSTEMIE DLA KANDYDATÓW NA STRONIE: https://warszawa-pozaszkolne.pzo.edu.pl/activio-public/,
  • OD 9 MAJA (PIĄTEK, OD GODZ. 13:00) DO 17  MAJA (SOBOTA, DO GODZ. 13.00) – RODZICE/OPIEKUNOWIE PRAWNI LUB KANDYDACI PEŁNOLETNI WYPEŁNIAJĄ DEKLARACJĘ KONTYNUACJI (ONLINE) W SYSTEMIE REKRUTACJI;
  • OD 9 MAJA (PIĄTEK, OD GODZ. 13:00) DO 17 MAJA (SOBOTA, DO GODZ. 18.00)* – SKŁADANIE PRZEZ KANDYDATÓW PODPISANYCH DEKLARACJI KONTYNUACJI W WERSJI ELEKTRONICZNEJ*. DEKLARACJE KONTYNUACJI W WERSJI TRADYCYJNEJ/PAPIEROWEJ NALEŻY SKŁADAĆ DO 16 MAJA (PIĄTEK: DO GODZ. 15:00 W SEKRETARIACIE, DO GODZ. 18:00 W ZAKLEJONEJ I OPISANEJ KOPERCIE NA PORTIERNI MDK-U);
  • DNIA 19 MAJA (PONIEDZIAŁEK, O GODZ.14:00) NASTĄPI ZAMKNIĘCIE ETAPU POTWIERDZANIA KONTYNUACJI KANADYDATOM , KTÓRZY ZŁOŻYLI DEKLARACJĘ KONTYNUACJI;
  • W PRZYPADKU NIEDOSTARCZENIA DO PLACÓWKI WW. DEKLARACJI W TERMINIE, BĘDZIE TO RÓWNOZNACZNE Z REZYGNACJĄ Z MIEJSCA.(wersję papierową wniosku należy złożyć w sekretariacie lub w zaklejonej kopercie na portierni; czytelny skan lub zdjęcie podpisanego wniosku należy wysłać na adres: mdkmur@eduwarszawa.pl wpisując w tytule wiadomości: „REKRUTACJA 2024”

II ETAP REKRUTACJI NA ZAJĘCIA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 – dotyczy nowych kandydatów chętnych do udziału w wybranych zajęciach w roku szkolnym 2025/2026 (również kandydatów już zapisanych na zajęcia w roku szkolnym 2024/2025, ale chcących zapisać się na nową formę zajęć)

  • OD 19 MAJA (PONIEDZIAŁEK, OD GODZ. 15:00) – DO 30 MAJA (PIĄTEK, DO GODZ. 16:00) WYPEŁNIANIE WNIOSKÓW (ONLINE) W SYSTEMIE PRZEZ NOWYCH KANDYDATÓW;
  • OD 19 MAJA (PONIEDZIAŁEK, OD GODZ. 16:00) – DO 30 MAJA (PIĄTEK, DO GODZ. 18:00) – SKŁADANIE WNIOSKÓW PRZEZ KANDYDATÓW I POTWIERDZANIE WNIOSKÓW W SYSTEMIE PRZEZ PLACÓWKĘ (wersję papierową wniosku należy złożyć w sekretariacie lub w zaklejonej kopercie na portierni; czytelny skan lub zdjęcie podpisanego wniosku należy wysłać na adres: mdkmur@eduwarszawa.pl wpisując w tytule wiadomości: „REKRUTACJA 2025”);
  • 17 CZERWCA (WTOREK, OK. GODZINY 16:00) – UDOSTĘPNIENIE LIST KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH I NIEZAKWALIFIKOWANYCH (listy dostępne w sekretariacie i na portierni);
  • 18 CZERWCA (ŚRODA, OK. GODZINY 12:00)– UDOSTĘPNIENIE LIST KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH I NIEPRZYJĘTYCH;
  • 18 CZERWCA (ŚRODA, GODZINA 16:00) – PUBLIKACJA WOLNYCH MIEJSC.

III ETAP REKRUTACJI NA ZAJĘCIA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 – REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

  • OD 18 CZERWCA (ŚRODA, GODZINA 12:00) DO 23 CZERWCA (PONIEDZIAŁEK, GODZINA 14:00) – WYPEŁNIANIE PRZEZ KANDYDATÓW WNIOSKÓW (ONLINE) W SYSTEMIE;
  • OD 18 CZERWCA (ŚRODA, OD GODZINY 13:00) DO 23 CZERWCA (PONIEDZIAŁEK, DO GODZINY 16:00) składanie wniosków w placówce – wersję papierową podpisanego wniosku należy złożyć w sekretariacie lub w zaklejonej kopercie na portierni; czytelny skan lub zdjęcie podpisanego wniosku należy wysłać na adres: mdkmur@eduwarszawa.pl wpisując w tytule wiadomości: „REKRUTACJA 2024”
  • 27 CZERWCA (PIĄTEK, GODZ.: 10:00) – UDOSTĘPNIENIE LIST KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH I NIEZAKWALIFIKOWANYCH;
  • 27 CZERWCA (PIĄTEK, GODZINA 12:00) – UDOSTĘPNIENIE LIST KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH  I NIEPRZYJĘTYCH;
  • 25 SIERPNIA (PONIEDZIAŁEK, GODZ. 16:00) – PUBLIKACJA WOLNYCH MIEJSC.

IV ETAP REKRUTACJI NA ZAJĘCIA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 – REKRUTACJA NA WOLNE MIEJCA

  • OD 1 WRZEŚNIA 2025 R. (PONIEDZIAŁEK, OD GODZINY 11:00) wypełnianie przez kandydatów wniosków (online) w systemie rekrutacji;
  • OD 1 WRZEŚNIA 2025 R. (PONIEDZIAŁEK, OD GODZINY 12:00) składanie wniosków w placówce – wersję papierową podpisanego wniosku należy złożyć w sekretariacie lub w zaklejonej kopercie na portierni; czytelny skan lub zdjęcie podpisanego wniosku należy wysłać na adres: mdkmur@eduwarszawa.pl wpisując w tytule wiadomości: „REKRUTACJA 2025”.

KOMISJA DS. REKRUTACJI W MDK „MURANÓW”:

  1. Joanna Oleś – nauczyciel/wicedyrektor – PRZEWODNICZĄCA KOMISJI
  2. Klara Dłużniewska-Białczyk – nauczyciel
  3. Marta Rutkowska – nauczyciel
  4. Paweł Batura – nauczyciel

PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW/KART ZAPISÓW OD 1 WRZEŚNIA 2025 – WAŻNE INFORMACJE

Szanowni Rodzice/Opiekunowie/Uczestnicy Pełnoletni,

dokumentami uprawniającym do udziału w zajęciach, na które uczestnik zapisany jest w elektronicznym systemie rekrutacji, są:

  1. podpisana przez Rodzica/Opiekuna Prawnego KARTA UCZESTNIKA (Kartę uczestnika można wygenerować samodzielnie po zalogowaniu się na swoje konto: https://warszawa-pozaszkolne.pzo.edu.pl/vacatio-parents/main.action  lub zgłosić się osobiście do sekretariatu MDK)
  2. oświadczenie o zapoznaniu się z Polityką Ochrony Małoletnich MDK „Muranów” (link do Polityki Ochrony Małoletnich MDK „Muranów”: https://mdk-muranow.waw.pl/dokumenty/druk oświadczenia w załączniku pod artykułem
  3. deklaracja dot. kwoty dobrowolnej składki na rzecz Rady Rodziców/druk deklaracji w załączniku pod artykułem

Wszystkie dokumenty można dostarczyć do sekretariatu, korzystając z wybranej możliwości:

  1. samodzielne wygenerowanie ww. dokumentów, podpisanie i przesłanie podpisanych skanów do sekretariatu na adres: mdkmur@eduwarszawa.pl;
  2. samodzielne wygenerowanie ww. dokumentów, podpisanie i złożenie w zaklejonej kopercie z dopiskiem „karta uczestnika” na portierni MDK-u, od pon. do piątku w godz. 8.00-19.00;
  3. zgłoszenie się do sekretariatu osobiście i wygenerowanie dokumentów na miejscu. Dokumenty w sekretariacie można składać osobiście zgodnie z grafikiem zamieszczonym poniżej:
  • poniedziałek: 9.00-11.00 i 14.30-15.45
  • wtorek: 9.00-11.00 i 14.30-15.45
  • środa: 10.00-12.00 i 15.00-17.45
  • czwartek: 9.00-11.00 i 14.30-15.45
  • piątek: 9.00-11.00 i 14.00-14.30

Zachęcamy Państwa do składania dokumentów drogą elektroniczną.